Tuesday, November 23

kawen part two

aku nk cter start knduri smpy knduri abs...

khamis: mse nh kebanyakan family apak aku da mula dtg....dtg tok bungkus2 kepek,masak2, wat tapai,kemas2 uma, pasang khemah..mse tuh yg ad sume rajin menolong... ada yg terlebey rajin smpy stor uma aku pown dy nk kemas...perhhh..malam plak..akak aku,zira, n mak long g senai p amek shima kt airport..aku ta dpt ekot cuz aku g teman apak aku ke batu pahat..tp ktowg smpt kepoh2 mlm tuh gak..HAHA

jumaat: pagi2 ag da kne kejut nan mak..suh kms uma cuz fmly sebelah mak plak smpy.. owg2 rewang da mula rmy..cmpur nan owg bugis amek kaw..kelam kabut dapur aku..ad yg amek kesempatan dlm kesulitan..sggttt22 keji...mlm ktowg tolong wat hantaran tok pmpuan..tgh2 mlm msh ag lap sireh...tgh2 mlm gak bru nk mandy...




sabtu: ary pernikahan along... janji pkol 9 jln dr uma...tp kol 10 br grk.bese arr janji melayu.. saudara2 dr sblh mak nan ayah sume g menghantar..best sgtt dpt berkonvoi beramai2...lebey 18 bijik kete gak yg g menghantar along.. dengan 2 kali lafaz..along nan kak zainab sah mnjadi suami isteri...alhamdulillah...



ahad:majlis kawen sblh aku plak...majlis berjalan lancar..cuaca pown panas..tp ad owg ckp, kt machap hujan lebat..kuasa ALLAH..subahanaallah...









nmpk ta?????owg sibuk knduri..dak2 nh ley maen bola kt dpn uma aku...aish2 ta ptot...

1 comment:

  1. cik farihah.. sila amek tag di blog saye.. wat ye.. jgn x wat :)

    ReplyDelete