Tuesday, November 9

hari hari



haii sume...shaye suda bole online...etenet suda di betolkan..baekk kn telekomm nh.. dalam mse 4jam jew dy anta pekerja dtg uma btollkn etenet..syabass bate..

diam ta diam,,suda 6 ary aku meninggalkan 'tanah jajahan' pasir gudang..selame tuh jugak, aku suda menambahkan berat badan dengan jayanye..bangga mak ngahhhh...haha..

kehidopan aku kt uma same jerk setiap ary...bgn pkol 7am anta mak ayah aku dpn pintu, pastu tdow blek smpy kol 10am....bgun blek tok bsuh bju, kms uma dan masakk.... smbil2 tuh bkk radio kuat2 tok halau monyett yg slalu ziarah uma aku...

tepat kol 2.30pm,,mak aku blek kjew...aku plak pegi kjew..(kjew tdow)...malam aku online smpy pg..

arynh plakk aku sgtt bz...teman mak aku g klinik..mak aku tkot kot2 darah tinggi dy naek mse kenduri along 6ti..tuh yg dy g cek cpt2...pastu g ayer itam anta kad jemputan kt sedare2 mak aku...aku ase mcm aku plak yg kawen...g anta kad...da owg asik tny.."nh kew yg nak kawen tuh??"..mak aku cpt2 jawap "bkn..nh bru abs blaja, ta bole kawen dlu"
aiisshh ...makk niii...kecikk ati aku taw..HAHA..

besookk aku kne kemas blik along ngan bilik faez...ayah da bg amanat sebelom dy g muar smlam...dyowg nye blik aku plak yg kne kemas..blik aku sndiri mcm tongkang pecah..huhu..

No comments:

Post a Comment