Tuesday, November 23

kawen part one

allhamdulilah selesai suda wedding along..sgt lega..wlpon TERsgt2 larh penat..tp aku ttp happy cuz dpt jupe sume sedare mara aku yg sebelah mak nan sebelah ayah..thanks kazen2 kuh yg CHANTEK krn telah bykk tolong aku nan family aku rewang exp shima,deknor,siti,kak long,kak nai,kak rina,kak nor,zira,najihah,akma,mira,anis dan aida...tok kazen2 kuh yg encem..hahaha...korg mmg kne tolong sbb korg da dpt baju ijau kan..eh,eh sorry aw cuz terPAKSA menyusahkn korg..aku bkn pew..aku mmg segaje..sbb aku kn ketua..mak nan ayah aku da bg kuasa veto tok suruh2 korg...HAHA...

dpt jupe anak2 buah mmg paling besh arr...wlpon dyowg ta reti nk panggil aku "auntie",ta ske nan aku,tp aku ttp bersyukur sbb dyowg ttp senyum smbil melambai2kn tangan nan aku mse dyowg nk blek...tuh tanda nye pew ekh?? eh,eh anak buah...engt ckit 'auntie' korg yg cute nh..HAHAHA...

tok kawan2 yg telah sudi dtg ke majlis...thanks aw..aku ta dpt nk layan korg...rmy sggttt peminat..masing2 nk aku ada dlm photo dyowg...(gle perasan)
korg da tgk kn pew isi dlm beg tuh kn...kelass x???HAHA...so???selamat beramal!!!

korg nk taw x??wat kerja kawen mmg penat dowhh...penat sgt2..sebulan pown ta tentu ley kemas blek pinggan mangkuk tuh..tp mak nan ayah aku ag penat...tp dyowg cool jerk sbb dyowg da mkn vitamin..HAHA..

t mse aku kawen..aku tanak rewang2 nh..tanak mnyusahkn owg...tanak wat kt uma..nk wat kt dewan..korg2 sume dtg makan jewk...tayah basuh2 pingan,,periuk besau-besau.. gne pinggan ketas ckup..tp tuh sume lambat ag..harap korg bersabar yer mnunggu ary bahagie aku..HAHA..





2 comments:

  1. pergh siot.
    nk puji chantek tp gne caps lock. perli ke kak??
    hahahaha
    bajet AUNTIE la kau...
    tgk cm aku, tradisional je.. MAK USU..
    (^_^)

    ReplyDelete
  2. haha...chantek arr...aku puji aw..
    auntie arr..zmn moden da nh..

    ReplyDelete