Wednesday, November 17

along




nh abg aku yg sulong...dy ank mak ngan ayah..dy sgtt ngada2...dy lahir tahon 1982.. skunk umo dy 28taon..along lahir kt hspital melaka..
dye kjew sbgai askar kt sg petani..
dlu along sgtt nakal dan degil..slalu wat mak apak aku mara2..
along penah lari dri uma..bkn sekali, bkn 2 kali..tp byk kali...
da 2 taon along ta dpt blk rye sme2..
da 2 taon jgk ktowg ta amek gmbo family...
along suke amek barang2 yg ad kt uma..(jimat kateny)
along suke bende2 free...
along anak yg paling untong..(mak ckp)
perangai along ngan aku sme...
kpala dye ngan aku pon sme..
dy sgtt gle2 orgny..
dye ske hasut aku...
aku ske ikot ckp dy...
kdg2 aku ase mcm bangang..
along rapat ngan angah..
along ta ske mara2...owg yg skeliling dy yg ske mara dy..
along baekk...(amek ati)
along da nk kawen...aku sgtt ske..tp kdg2 mcm sedey plak...
t mak apak aku ad ank laen...(jeles,,jeles)





"SELAMAT PENGANTIN BARU ALONGGG!!!"
SEMOGA BAHAGIA NGAN KAK ZAI

No comments:

Post a Comment