Thursday, November 25

di TAG oleh jeelyana and farahin

alamak..aku kne tag..aku ta ske arr jwp2 soklan..jenis aku da ar jwp maen2...
so korg???nk aku jwp btol2 kew olok2???
HAHA...aku bantai jewla ea...
korg enjoy ar jwpn aku nh ea..
thanks too farahin dan jeelyana sbb mengtag aku...
aku akan sdaya upaya jwp dengan sejujur jujurnye...HAHA

1. pe bnda yg paling penting dlm hdup korang
=selaen dari ibubapa, hnset, laptop nan eternet...

2. benda terakhir korang beli gune dwet sendiri
= pew ekh???aku luper arr...jap2...aku bli tdung kowt,,tuh pown kat bazar jb..

3. di mana korang nk melangsungkan perkahwinan korang
dan tema perkahwinan korang nanti ?
= kawen????aish...kawen kt dewan serbaguna suda..tayah hotel2 ahh...bazir...tanak kawen kt uma..owg rewang mcm siyall..

4. adakah korang sedang bercinta sekarang ?
= yup...sedang hangatt2 taik ayam..wait n see jewla..

5. berape lame korang akan menyintai kekasih korang
=sehingga aku ta berubah dan beralih arah...HAHA..i ta ske curang taw..

6. dimane korang selalu jumpe kekasih korang ?
= ermmm...teeetttt...t pecah rhsie aku...

7. novel/ buku/ majalah yg terakhir korang beli ?
= alamak..tadew arrr...surat kabau ad arr..ley trime x???

8. apekah name penuh korang
= mak apak aku bg name sedap2 blake..
NURUL FARIHAH BTE MUSA

9. antare mak n ayah korang, mane korang lg mesra?
= mesra nan ayah sbb nk duet..mesra nan mak sbb mak ske mara2..HAHA..anak durhaka

10. namekan org2 yg betol2 korang nk jumpe dlm hidup.
= spew ekh...jap2 pk jap..
= kalo artis: shahir!!!
= kalo owg bese: nk jupe husban i(cpew ekh), dak2 sek dlu..nan ex2 sye..ley x??

11. adekah korang basuh baju sendiri ?
= yewla...spew ag kalo bkn aku???

12. di mane tempat yg korang betol2 nk g ?
= lua ngare kew dlm mlaysia????
klo kt malaysia nk g sarawak larh...

13. pilih salah satu peluk atau cium
= nk peluk..nk cium..HAHHA..cpt2 korg meh dkt2 nan aku..

14. beritahu 3 perkare tentang org yg tag korang
= byk no soklan ny...
= bg ar yg best2 sikit..
= time kaseh yer cik jeel dan cik farahin krn tag sye..

15. 5 benda yg korang syg sgt dlm hdup korang
= hanset
= laptop cumell sye
= brodband
= brg2 brharga sye
= katil sye larh..HAHA

16. 5 lagu korang suke n selalu dengar
=rihanna(love the way you lie)
=emillia (big big world)
=travie mc Coy (billionaire)
=radja (terus terang)
=lady antebellum (need you now)

17. bile tarikh lahir korang n korang sambut besday bile tahun lepas
= 3 may 1989 ( nk hadiah!!!!)
= ta smbut..tadew spew nk sembutkn..

18. tujuh org blogger korang nk tag
= owg yg follower sye larh..

19. cerite sikit pasal blogger pertame yg korang tag
= ntah..ase korg nk jawap..jawap jewla yer..aku bce t..HAHA

naahhhh..amekk jawapan2 aku..aku wat dgn serios aw..ta maen2..HAHA

2 comments:

  1. nk g srwak sbb nk jmpe aku la 2..
    kn?kn?? ;D

    ReplyDelete
  2. haha ! jawapan anda diterime.. time kaseh sbb menjwb sungguh2 ye.. ! :)

    ReplyDelete