Friday, November 26

akhirnyye

dari semalam aty aku brdebardebar...tkot nk tengok pew kptsn nye...ntah lulus kew tak.. dari semalam aku da crik alasan nk bgtaw mak nan ayah aku kalo aku ta lulus... pew yg aku nk kelentong dyowg kalo dyowg tanya...tp tuh semalam...

pagi td aku bgn tdow...dpt msj dari nisak...dy tny da tgk result kew lom..aku ckp nan dy aku tanak tgk...dy pown ckp yg lan da tgk sume kptsn dak dak nh...aty aku semakin berdebar debar...tkot2 aku ad sangkut...aku suh dy tgkkn...dy ckp, aku lulus sume... tp, aku ta percaye..dyowg tipo aku..aku ta bole terima sume tuh..

aku tel pain...nk kn kepastian..suh dy tgk kn..tp dy ckp dy ta bole nk bkk web poli..aku hampa... dengan kekuatan yg ta seberapa,, aku cbe bkk... dapat tgkk.. mula2 tgk name ckop..pas2 try tekan scroll bwh ckit..ckit ag..dan akhirny...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

KEPUTUSAN : KEDUDUKAN BAIK
STATUS : TAMAT PROGRAM

wawwawwawawwawwawwawwawwa.....hati kuh gumbira....lulus sume..makne nye aku ley g konvo taon dpn!! yeahhh..... tros aku kol mak aku... dan tros aku ase nk g beli bju konvo skunk gak... akak ta saba nyahhh...

perancangan selepas nh..aku nk dok uma..tanak kjew..tanak smbung blaja... blew aku ase aku da ready sume tuh...bru aku pk nk blaja or kjew..wat mse nh..aku nk dok uma jage duet mak ayah aku...oke mak ayah... bln dpn kiter g honeymon kt kelantan pastu g langkawi ea..tayah bwk yg laen...bwk FARIHAH SAJE ckop...HAHAHA..

2 comments: