Friday, October 1

merepek di malam hari

tiap2 mggu aku blek uma..
tiap2 mggu jgk aku akn mghabiskn mase aku kt uma..kt ats katil cumil aku..
np aku gedik sgt ekh..ngada2 sungguh kn..nk blek tiap2 mggu.. cbe la blaja dok kt uma sewa lme2 skit..sbln kew dua bulan kew an...

aku kdg2 plik gak ngan dak2 nh kn...kdg2 smpy 2,3,4 bln ta blek uma.. mst dyowg jeles ngan aku kn sbb aku dpt blek uma tiap2 mggu.. aku bkn nk blgk sbb aku dpt blek uma tiap2 mggu.. aku sjew nk bgtaw yg aku blaja dkt2 jewk.. ta jao pown.. nk kate luo ngare.. luo ngeri pown ta..dkt sggtt.. klo nk ulang alik ary2 pown bole..tp bdn kne strong arr..HAHA..

kadangkadang mse weekend aku stay gak kt uma sewa ..(kalo ad function jewla..) tp tuh pown aku ase mcm da sbln aku ta blek..aku da ase lme sggttt ta blek..padahal kt uma aku bkn uat pew2 pownn..aduhhss...aku ase aku kne g berubat la..spew ad pnawar or perapi mujarab tok aku ekh..

aku ase uma sewa aku kne uat mcm nh larh...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

jengjeng..





kn best uma sewa aku mcm nh... kalo kt uma betol ag ar best..HAHA..

tok
shima sikeringkongkreng...jgn jeles u nyahh..i uat post khas tok u.. bce larh ngan khusyuk yer~ HAHA...

1 comment:

  1. hohoho mereka rumah jauh ;D
    bestnyer rumah dkt ngn tmpt blaja

    ReplyDelete