Saturday, October 23

wahai sedare kuh..

malam nh malam pew ekh..aku ase mcm hangin jew malam nh..sume owg yg tego sume aku nk hangin..smpy sedara2 aku kne..kecian ko...sori..ko dtg time mmg aku ngah panas...slh ko larh kn..spew suh ko tny soklan2 yg mnaekkan hangin aku tuh knp..

kenapa ngan aku nh???

bykk sgtt pk kew?????penat sgt uat report projek kew???huh...aku ase tadew kne ngena kowt..berbalik kpada soklan yg sedara aku tuh...oke...meh sini aku terang kn yer sedara kuh..

aku blaja kt poli jb...amek kos mekatronik...dlm klus aku ad 36 student..ad 3 owg pompuan...yg selebihnye sume lelaki..so..mmg aku baek n rapat ngan dak2 laki klus aku.. dan ta bermakne aku baek dan rapat ngan dak2 laki, aku kapel ngan dy...kalo ko nmpk gmbo2 aku or video2 aku baek ngan dak2 laki..aku ase normal kowt bg dak2 yg ad 3 owg shja pompuan dlm klus...

tok pengetahuan ko sygg..kalo aku ta baek ngan dyowg..takan aku nk uat asgment sorg2... takan aku nk kne uat projek sorg2...da ar pompuan 3 ekor..huhu... sedare kuh syg..ko jgn risau..aku taw jgn diri aku..aku kalo berlebih-lebihan dgn dak2 klus shja..

kami sume da anggap mcm adik beradik sendiri..kalo dpt asgment susah2..pasti satu klus ta dpt jwp...t mase tuh larh masing2 sibuk msj...tny dpt jwpn ataupn tidak.. kalo da dpt...sume pakat berkumpul kt kantin, uat sme2..copy jwpn..

aku syg dak2 klus aku...kalo aku ssh dyowg yg tolong.. cthny..aku nk blik kg..xda spew nk anta aq kt busten..dak2 nh larh yg tolongg...dyowg ta ngungkit..just mntk wet mnyk jewk..tp aku ta kesah..stakat 2,3 engget..HAHA..

oke sedarekuh....aku harap ko jgn pk bkn2...aku taw ko dak U..aku poli jew...mmg dak poli ngan U sgt2 berbeza...tp ad jgk yg sme kn.kn.kn...HAHA...

No comments:

Post a Comment