Friday, October 22

episode dua

hye..hye..skunk aku tanpa lengah2 masa ag..aku nk smbung cter aku dari episode satu smalam.. cternye bermula apabila kami(johan,aku,lan,azrul)jupe ketua jabatan tok mengambil sign beliau uat kali terakhir..tok pew???tok buku projek larh...kate nk projek terBAEK..terbaek kew???mcm hanjing ad larh..

sebelom jupe ketua jabatan..ktowg jupe penyelia ktowg dlu..dy ad la bg skema jwpn sblm jupe ngan k.J..prepair sblm kne maki hamun kn..HAHA..

masuk jew pjbt..muke sume manis2 belake..senyum sokmo...pas k.J bukak jew mulot..tny2 soklan2 maut..sume uat muke mcm taik..tercenggang...amek kaw..padan muke..budget projek hebat sgt kew..

aku paling engt kata2 k.J adalah= "awak kne jawab soklan saya nh..t kalo mse presentation sye jupe awk sume, sye nk jwpn nye.." selaen tuh...dy ckp ag.. "saye ase projek awk nh simple jewla..kt kdy byk..cbe awk uat yg bole melambangkan awk nh pelajar MEKATRONIK.."

wtf....kami pelajar yg ta pndy encik..maaf encik..
HAHA...

No comments:

Post a Comment