Saturday, October 23

kisahnye...

terus terang la ekh..aku mmg xske ckp kalis2.. aku kalo ckp mmg lps...tp xda arr smpy gdoh2...

weii kawan-kawan yg penah berkawan ngan aku...aku ta ske ar 'kawan' msuk cmpur dlm idop aku..aku paling ta ske kalo 'kawan' aku berlagak diva or blgk cun..klo setakat 'lawa' tp peragai mcm sampah uatpew..ko jgn nk blakon ar dpn 'pkwe' ko tuh...eh 'kawan', aku bkn nk jeles ar ngan ko..tp kadangkadang aku meluat ar ngan ko..

'kawan' takan makan kawan sndiri..ko kalo lapa sgtt mkn ar nasi..jgn ar nk kutip sampah kt tepi jalan..huh!!!

eh 'kawan'..kalo ko terdesak sgtt ko cri ar kt tmpt laen..jgn ar ko mengemis kt tempat aku..aku ta paham ar ngan ko 'kawan'...ko ta bole tgk aku senang ea..knp?? ko nk lbey dari aku kew??? cermin ar diri tuh da ko bernasib malang..jgn ar ko nk bg malang ko tuh kt aku...ko mmg segaja kn..

woiii 'kawan' sedar ar diri tuh ckit..

3 comments:

  1. blk nnt story taw! eh ape cte post br? spe plk sdare 2?? hohohoh bkn aku kn? bkn kn? sbb aku baek kn?? hehehe ;)
    jgn la tnsion2, ilek..
    klau ade prob, roger aku ok.. aku ade..
    haa tgk! baek kn aku? baek kn? hehe

    ReplyDelete