Friday, August 26

tekanan????!!!!

wahhhhh.... lagi 3 hari jew nk rye...esok sume adik beradik aku blik...so, kjew kjew pembersihan uma da bole dimulakan... time nk menunggu rye mcm nh larr best..adik brdk blk pastu berbuke sume..bkn senang nk kumpol kn adikbrdk sume...sorg kt utara, sorang kt selatan...

baju raya aku taon nh ada 3 4 pasang..wlpon aku ase taon nh aku ta beraye sakan mcm taon lps,,tp sbb ad owg sponsor baju rye,aku terime jewla... pas raye aku akan dftr U.. aku taw owg len sume da abs dgree tp aku br terhengeh2 dan terkinja2 nk amek dgre...i'm know i'm very slow.....tp aku ttp akan cbe abskn dgree aku..ala skjp jew kot...4 taon jewk.......HAHA..

nh aku nk luahkn prasaan aku pasal rye nh...dulo time kechik2(blja sek rendah) seronok kalo dpt blk kg..sampai coty sek abs pown msih tanak blk uma jgk..sbb nye dpt jupe sepupu2 dan bole maen2... taon nh aku nk blk kg pown da mls..bkn aku ta ske blk kg, tp feeling nk rye tadew taon nh...perrhhh..da larr xda kawan nk brye taon nh..nk borak2 ktawa lbey2 pown xda geng.....waaaaaaaaaaaahhhh...gua tennnsiioon babe.... patner aku si shima(ci capek) tadew kt mesia...mcmnr nh babe..mst aku mati kutu kt uma mak long..perrhh....

tolonggg larr...aku mls nk raye!!!!!

1 comment: