Sunday, August 7

thank you!!

post nh aku wat khas tok kak zai and ina sebab dyowg telah menumpangkan aku duduk kt uma dyowg selama 4 bulan aku kt jb...

terima kasih banyak-banyak kt kamu berdua..kalo kamu berdua tadew, tataw sape lagi yg bole tolong saya time saya susah mencari uma sewa dulu..

saya tahu saya banyak menyusahkan kamu berdua..saya masih engat time saya baru-baru nk kjew, kamu berdua byk tolong saya dlm byk hal...

sebenarnye saya nk mintak maaf la kt kamu berdua sekiranya saya terlebih angin..sebab dlu mase mak saya nk beranak kn saya, memang tengah angin+ribut+taufan=hujan....itu yang terbawak-bawak smpai ke tua..huhuh..

pasnh, kalo saya nk tumpang uma ag, jgn naekkan harga sewa k... space kn tempat tidow saya.. insyaallah kite jupe lagi..amin..



.






gamba mase berbuke puasa kali terakhir kt senibong

No comments:

Post a Comment