Monday, March 7

tambah pendapatan anda hanya di hearbeat

assalamualaikum dan salam 1 malaysia...

td aku bukak geng2 blog..ala yang aku msuk tuh..nameny FACEBLOG..bnde nh macam facebook jgk...tp nh khas tok yg ad blog... blik pd cite asl..sbnrny aku mmg tertarik bende alah nh sejak kazen aku join..so..aku pon join gak la...pastu aku ikot la pe yg dy suh.. bg korg yg mmpunyai bellog yg cute lagi comell,, pe kate korang join bnde nh...care dy senang jerk...korang cume klik jerk..kalo korang ajk kawan2 korg msuk, ag bgus...sbb ny ajk mmbe msuk nh korng dpt rm2.00 tok sorg.. best x???best kn,kn,kn..

korang follow jerk step nh... (follow taw)

1) mula mula korg klik HEARBEAT nh then msuk kn dlm blog
korg


2)Then klik ikon HEARBEAT seperti yg dibulatkan tuh


3)
Klik CREATE ACCOUNT dan isi kesemua maklumat berkenaan.



4) Masukkan Password Email Address then klik I agree HeartBeat's Terms of service then klik continue.



5)
Then dah create account klik Join HB!Affiliate seperti kotak merah dibawah.



6)
Klik Online Application (seperti yang ditunjukkan dibawah) then isi kesemua maklumat yang diperlukan.



7) Pilih cara pembayaran yang hendak dibuat kepada anda. tick i agree and then klik continue.


8) Klik GET A CODE (seperti lampiran dibawah)


9) Copy Code yang anda kehendaki (bertanda merah bulat), ikut korang lah nak letak dia kat mana. kat sidebar ke. kat top sidebar ke. copy code yang sesuai ya.

10) Kalau nak check berapa earning korang. boleh Klik My HB!Affiliate


11) So lepas dah copy tu, macam biasa lah. Design > Add a Gadget > HTML/JavaScript > paste kan code yang korang dah dapat tadi > save. Then letak lah kat mana korang rasa orang lain senang nak klik. :)

No comments:

Post a Comment