Saturday, March 5

hari konvokesyen kali ke13

ary isnin bersamaan 28 FEBRUARI 2011 yg lepas, aku bru jerk melepasi hari yg bersejarah dlm idop aku..bkn kawen aww... tp aku telah berjaya menamatkn pembelajaran dan pengajaran...senang cite aku da berjaya mndapatkn diploma aku setelah 3taon aku berhijrah ke tanah jajahan pasir gudang....tadew arr bangga sgt tp bole arr sbb ny kelas aku paling sikit yang grad..haha...

keseronokan berganda apabila dpt jupe dak2 nh wlpon br 3bln ta jupe... masingmasing da bekerjaya...masingmasing da ad kjew yang mantap2..gaji besau2.. kecuali aku..akak tumpang gmbira kawan2 dpt gaji besau2 sbb mst dyowg blnja aku an,an,an....betol x????? *harapan..

korang doakn la aku dpt kjew...aku da mati kutu dok kt uma tanpa wang...money is everythng... plezz help me...cehhh....HAHAHA..

.
bunga pemberian mak nan ayah


di jabatan kejuruteraan mekanikal


bergambar ngan PA yang paling sempoi..cbe tgk muke dy..sebijik muke anak dy..HAHA

No comments:

Post a Comment