Sunday, March 27

perubahan hidup

skunk aku da jarang nk hupdate belogg...bkn sbb aku jarang online..sebab nye aku ase malas gilerr..aku skrg sgtt bzy...bzy kerja..cehh..farihah da keje beb..aku bru jerk start keje selase lepas... aku dpt kjew sbg #$%^&*# kt sebuah kilang di jb...ala..kilang aku dkt gler ngan jusco nan mcd kt jb tuh... sape2 yg tadew hala tuju kt jb tuh, ley arr roger2 aku..t aku rempit ngan "smash" aku..

smggu aku kjew kt kilang tuh, aku msh ta diberi keje berat2 ag..disebabkan aku tadew experience in working, so aku kne byk belaja ngan senior2 aku...wlpon aku paling muda dan cun dlm opis,,tp aku ta bole mngambil kesempatan diatas kelebihan2 aku tuh..

time keje mcm biasa la..msuk kol 8.00am dan blek kol 6.00pm... aku rehat kt kantin kilang jerk... pas mkn, aku mst kne manfaatkan masa yg ada dgn aktiviti tdow aku..perhh ngantok kot asik dok opis...tp skunk da kne round2 kilang selama 2mggu.. bos aku ta bg aku dok opis..kikikikii..

dlm opis aku ad 8 owg pekerja... manager aku owg cina...penolong dy pon cina... yg laen sume melayu... ad 4 owg pompuan..2 da kawen...yg ag 2 tuh single(promote)..akak2 kt opis okeh la...bek gak..tp ad sorg tuh aku ta bpew nk minat la kt dy..aku ase dy sombong...sbb mybe dy paling lame kjew kt kilang tuh kot..dy ckp nk besa-besa jew kan...mnyampah plak aku nan owg mcm tuh... yg len, okeh la..

pas blk keje, tros aku mngadap tv, smpy abs cite...pas mandy nan smbhyang sume, aku nan kwn aku g mlantak..pas kenyang bru ktowg me'lending'kan bdn smpy tidow..aku ase ta smpy kol 9 aku da tdow smpy pagi..gle..tadew life lngsung..mybe aku lom bese kot...duet pon tadak bab tuh ta kuo ane2..HAHA..

da da...aku da nk offline..arynh aku rajin nk hupdate belog..kkikik...bye2...


No comments:

Post a Comment