Thursday, September 2

'mak' kne ragut...kesian 'bapak' kne tarik ngan 'monster'

assalamualaikum....
oke..aku amek title kt ats sbb ad berhubungkait dgn status aku kt facebook aku pg td..
sebenarnye aku mls la nk cter kn..tp terlalu byk permintaan dari peminat supaya aku menceritakan pew yg berlaku, maka aku dgn ase bangga nye aku menawarkan diri tok cerita di belog sahaja..

oke2..ceritanye bermula.......:

kol 9 pg td aku,,,lan(MAK).. boni(BAPAK) g poli..sbnrnye ktowg nk mintak sign penyelia tok buku log..oleh kerana penyelia ktowg ad kt bengkel kimpal, maka kami pown g la bengkel tok berjupe ngan dy...

smpy jew kt bengkel tuh..kami pown jupe arr ktowg nye penyelia yg plng KACAK tuh an..tp...tibe2...ktowg dapat ase kehadiran 'monster' yg ta diundang.. sah!!btol!!
'monster' tuh dtg dkt ngan ktowg...

mulamula dy tarik boni(BAPAK)...wah..garang taw dy(monster tuh larh)...dy pegang gunting... sikit2 lamelame dy gunting rambut boni yg cumell tuh...ha3...da cacat d tengah2...

pastu...dy tarik lan(MAK) plak..dy grm tgk rmbut 'mak' yg terPACAK tuh...maka, akhrnye mereka berdua(lan n boni)telah digunting rambutnye..kesian...rmbut ghayer tuh...

tapi...ada ag...c 'monster' tuh tibe2 ragut rantai lan(MAK)..hahaha,,,, rantai couple katenye... haha..kesian...aku ngan penyelia aku hanya senyum bak pengantin BAru aj.. takan aku nk lawan 'monster' plak kn...ta bole..aku dak baek..ha3..

so..buat alep haikal.. sebenarnye... dyowg kne gunting rmbut ngan lectr kt bengkel kimpal pg td.. yg dyowg mara sgt2 tuh sbb.. rmbut tuh rmbut ghayer....bru gunting..g salon ag aw...pasal ragut plak..rantai nye da msuk dlm tong sampah pown....

iktibar yg bole kte amek ialah...kalo da nmpk jerung..jgn ngada2 nk bg dy makan...t dy makan ko blek la..

tok boni n lan...KESIAN kowg...hahhahhahha...

nh la dak yg kne gunting rmbutnye pg td..:)

No comments:

Post a Comment