Friday, September 3

maaf

sempena ghayer nh...saye NURUL FARIHAH BT MUSA ingin memberi sepatah dua kata kepada:

1) mak dan ayah:
tok mak: owg taw owg byk wat salah kt mak..lawan ckp mak..kuat merungut..kuat mengamuk..kuat menyakitkan aty mak, owg wat sume tuh ad sebab..bia owg jew yg simpan..owg ttp syg mak lebey dr owg laen..(ayat mngampu)

tok ayah: ayah tmpt owg mntk pew2..ayah seorg penyabar..ayah ta suke mara..ayah byk diam dari mak..tp ayah paling cerewet..ayah ta ske dgo owg bising..perangai ayah same ngan owg..owg bole msk kpala ngan ayah..owg paling rapat ngan ayah..kalo ad pew2..owg lebey ske mntk kt ayah..terima kaseh ayah..

2) along+angah+akak ana:

owg nk mntk maaf kt abg2 n akak..owg nk mntk maaf dpn2 malu..heh3..t rye..owg mntk maaf la tol2,,
along: abang yg pling rapat..gile2 jgk mcm owg..hepy go lucky jgk,,baek..kalo suh anta blek poli..mst bole pnye,,tapi..along jarang balek..setaon 2,3 kali aj..taon nh along ta blek rye..taon lps pown sme..rye taon nh mst ta best..along blek pas rye..smpn coty kowt..dy kn nk kawen.. along anak yg paling bertuah..owg mngakui nye..sume owg ckp.. selamat ary rye along..ha3..

angah@ayed: abang yg paling garang ngan aku..mungkin sbb perangai ktowg lebey kurang sme..panas baran..tp ayed anak yg paling baek..byk tolong fmli..wlpn owg laen tataw..tp ktowg taw..ayed kuat smpn rhsia..ta byk ckp..ske uat kejutan..ayed..owg taw owg byk uat slh ngan ayed..maafkan adkmu nh yer,. selamat ary rye angah@ayed..ha3..

akak ana: tok akak ana...owg nk mntk maf byk2..owg taw owg ske lawan ckp akak ana..kdg2 owg jeles sbb mak ske lebeykan akak ana dari owg..tp, kak ana uat bese jerk.. akak larh tmpt owg ngadu pew2 kalo ad mslh.. akak larh tmpt owg mntk baju kalo akak g SOGO..owg ske ikot akak..sbb tuh owg msuk poli jgk.mcm akak..owg nk kjew mcm akak jgk..nk smbg stdy mcm akak..nk ikot sume mcm akak ana.. oiit.. selamat ary rye taw..maaf zahir dan batin:)

3)tok adk yg 2 ekor ag..kowg yg ptot mntk maaf ngan akak yah taw x..tp pew2 hal pown.. selamat ary ghayer tok faez ngan ejah..blaja tol2..jgn malas mcm akak yah..jgn byk maen..jgn byk enjoy..mak ngan ayah harapkan korg jew ag..



4)tok mr A...maaf beribu kali..aku ta bole trime ko ag..aku taw ko larh paling baek ngan aku.. tp ape kn daya aku ta bole trime..buang sume kenangan kte..aku nk mngejar impian aku.. andai ad jodoh..ad larh..aku taw yg ko takan bce pew yg aku smpykan.tp aku ttp nk bgtaw kt ko..ko larh 'kawan' aku yg paling baek yg penah aku knl.. terima kaseh..selamat ary rye..t rye aku g sne..aku nk braye ngan ko uat kali terakhir..huhu...


5) tok kawan2 rumah..expecially hajar..kuna n ika..aku nk mntk maaf kt kowg..aku taw kdg2 aku bergurau terlalu melampau..pcye larh..aku ta sgje..ske aty kowg larh nk maafkn aku or tak..
aku ttp nk mntk maaf kt kowg..

dak uma cassia..:)

6) tok kawan2 klus DEM..aku nk mntk maaf kt kowg sume..andai ad yg ta ske ngan aku..sila larh suke,..kte brsame da ta lme jew ag..2bln jew kot..aku akn engt kenangan kte bersame2..g holiday..g berye sme2..g mkn sme2.. selamat ary rye kowg..!!

mse seminar sem5:)

7) tok geng GBS (pain,nisak,lan,john,and bony) : selamat ary rye gengs..mntk ampun maaf ats kelanjuran perkataan dan tingkah laku.. andai ad yg trgores perasaan.. aku mntk maaf..kte da lme bersame..geng kte ta pnh berpecah..t rye dtg larh uma..dan aku akan pastikan taon nh kte beraye sakan wlpn projek sem akhr ta siap ag.. selamat ary ghayer GBS!!

geng GBS..pain ngan john xda mse nh..

dak bilik merangkap dak klus pompuan...

8) and last skali tok owg yg mngenali aku..aku nk ucapkan SELAMAT ARY GHAYER!!! ha3..:)


2 comments:

  1. slmt ari raya ;D
    smoge raya kali ini lbih bermakna ngn family anda yg bhgia tuh xD

    ps:gmbr ngn dinosour tuh ktner o.O

    ReplyDelete