Monday, December 6

selamat tinggal!!

wawaawawa...sedey nh..da ar sedey sbb ika kawen smlm..tmbh sedey ag sbb aku kne tinggalkn tanah jajahan smpg rengm..bkn lame pown..5 6 bln jerk..tp aku ta bese dok jao ngan laptop,katil n mak apak aku...

huhuhu...aku tanak pegi..tp mak aku kate..g jewla..kesian cik jah ngan anak anak dy..ala mak.. kat snew tadew astro, eternet pown xda..mati kutu owg kat snew.. dengan pantas mak aku ckp nk blikn brodband laen tok aku...ala...sedey nye..

tok ketenangan abadi...biar arr aku g snew..tadew arr aku sedey2 kalo aku dok sini...HAHA..
tok azemi yg akan pulang ke sarawak...slmt tinggal u..i ta dpt nk anta u g airport..HAHA..shittt..

korg..kalo rndu nan aku..msj or kol arr aku..nk uat 3G pown bole..tp, kalo ad line arr kt snew..
tok shima...huhu...terbantut suda program jelajah melaka ngan ko...GEMURUH aku pown ta jdk arr mcm nh.. sblm ko g overseas,, jupe aku dlo taw...aku taw ko sedey kalo aku tadew nan ko an..HAHA...gle!!

aku nk blah nh...arynh aku g kelantan...blek ary rbu..pastu ary khamis aku tros g negeri sembilan...aku ase aku tadew mase nk update blog ag..smpy sini jewk..t kalo ad etenet ktsnew..aku update pew2 yg bole okengg...

SELAMAT TINGGAL SUME!!!

2 comments:

  1. uwaaaaaa
    pergilah sane!!
    ngahahaha
    bia aq anta azemi g airpot...
    boley ke tidak? boley kew tidak?
    boley kan???

    ReplyDelete