Friday, December 17

enjoy and enjoy!!


kuar berjalan jalan ngan kawan2 yang jarang kiter jupe mmg perkare yg paling mnyeronokan..
lagi lagi kawan kite tuh kpala nye gile gile..mmg bole pecah perot..HAHA..

rancang nk kuar same2 ary selase..tp asik tergendala disbbkn aku berkawan ngan artis...byk sgtt event...so..ary khamis adlah ary yg paling sesuai...wlpon ad yg ta bole pegi..tp aku enjoyy jerk la..

janji gerak kol 10am..tp da nme pown melayu..janji melayu la yg kuo...kol 12.30 bru nk kuo.. sgtt tension...aku nan ain ttp saba mnunggu kawan2..nseb baek aku nh penyabo..kalo takk da lme aku smbung tdow...HUHU..

ktowg kuo makan2,, borak2,, maen bowling,, karoeka(nanyi lagu GEMURUH oke) nan gosip2..
sungguh touching blew terkenang kn zaman2 dlu2..



sgtt ske blew dayah mengeluh...HAHA...



dan sgtt ske blew ktowg mmbincangkan perkara yg same..sume mngeluarkan pendapat masing2..HAHa..

next time..kite g ag..aku ta mao tmpt yg sme..see u babe...

No comments:

Post a Comment