Monday, February 6

heppy bezday too u olls larh!!!



25 JANUARY 2012

Aqmal Nizam bin Atan (890125-01-****)

5 FEBRUARY 20112

Muhammad Maszelan bin Mohd Pesol (890205-01-****)


heppy bezday aqmal aka stim dan maszelan...aku da wish bezday korang kn..paling awal kowt..haha..

Untuk korang, aku doakan;

1) korang kerja rajin rajin..jgn ngula jewk...
2) korang murah rezeki dan suksess dlm hidup..
3) korang berjaya dengan kerjaya kau sekarang ni..
4) dapat jodoh cepat...jgn pkir jantan ja..korang da tua..pkir pasal pmpuan plk..
5) korang mnjadi seorang kwn yang baek budi pekerti nye(mcm aku)
6) jangan kau lupe kn GENG kepoh kite. wlpon korang bzy ngan kerja overC terutama maszelan, jgn lpe ktowg kt mesia nh...HAHA..
7) aku doakan korang engt hadiah bezday aku tuh...hurmm...simpan wet dari skunk k..
8) umo da 23 taon kn, bile katawe jgn smpai ketuk ketuk meja k..depan ktowg tapew, jgn depan owg laen..wat malu ja...






tuh ja larh.. sekian..

No comments:

Post a Comment