Thursday, December 15

exam

hampir 5 bulan aku beada di utem..nh bemakna ta lame lagi aku akan final exam... sungguh ku ta sngka..cepat benar mase berlalu..tapi, aku masih ta bole nk mnyesuaikan diri aku lagi... sangat mngambil mase yang lame..aishh... aku akan sedar diri blew lectrr aku bgataw, "lusa kamoo sume ad test"... time itu, mula la aku ase mnyesal sebab ta stdy awal2..time tuh jgk la, aku akan stdy smpy tengah2 malam dan keesokkan hari nye, aku bangun dengan kepala pening sambil mngingat pew yg aku baca, wlpon sebenarnye aq ta phm pew yg aq bce...huhu..

aku ada mse smnggu saje tok stdy, pastu aku akn mula bzy dengan majlis kawen spupu aku.. pas majlis, aku akn teros dan teros mngadap buku buku elektrik dan elektronik....

sekian...da nk g klus..bye..

No comments:

Post a Comment