Sunday, October 2

rambut sama hitam, hati lain-lain

salam sume....
aku ta paham la ngan perasaan owg...ad yang baek, baek betol ngan kite. tolong kite mase kite susah dan senang..ad yang kedekut, kedekut betul. sampai nk pinjam 20sen pown berkira..mngungkit.. tp ad yang iri hati+jeles ngan kite..sampai kawan sendiri pown kau nk wat musuh.. pe nk jadik ngan manusia zaman skrg pown aku tataw arr...

yang aku nk cerita nh tentang manusia yang iri hati+jeles ngan kawan sendiri...aku ta paham la..pe yg ko iri hati sangat ngan aku.. ko kn chantek, kaya, lawa, duet lagi mantap drp aku..senang cakap ko cukup sempurna drp aku..pe yg ko ta puas ati lagi..aku cukup sabar ngan kau..2 bulan aku sabar..aku layan kn jew pew yang ko cakap..sebab aku tanak ko kecik ati ngan aku..skunk, aku da penat nk jaga ati kau.. penah kerr kau jaga ati aku???perasaan aku??? aku penat arr weyyh nk dga hinaan dan cacian dri ko..tolong la weiii.... jaga sikit hati kawan..

tolong la kawan...tolong arr bersihkan hati tuh...kalo setakat sembahyang, tp ta pkai tudung..wat maksiat, jge tepi kain owg, ngumpat sane sini, pakai pakaian yang terdedah..nk tunjuk kn yang ko tuh chantek,, bg aku ta payah la... bek berubah la kawan.. aku sayang ngan kau,. aku tanak sebab sifat kau yang satu tuh,, kau merana sorang diri...

aku mintak maaf banyak2..aku nak kau sedar..aku pown bukan baek sangat..tp aku sedar diri aku...aku cuba berubah..aku nk kau pown berubah... aku maafkan kau...sekian..

No comments:

Post a Comment