Saturday, February 12

CERITA ta best

perhh.. lame gle ta update blog...arynh dgb bangga ny aku nk update blog aku..
hahahha..
cter prtama: arytuh mak aku kol..dy ckp surat konvo da smpy... poli mntk duet..suh bya yuran.. alahaii..wa tadew duet ma...mane wa nk cekau duet...wa suda pokai lorr...pastu, wa ckp ngan mak wa.."mak, poli suh bya bpew??" mak wa ckp "rm220+rm70(wet gmbo)"
wa: "mak aii, mahal nye..baju lom bli ag"
mak: ''pkai jew bju lamo2"
wa: "kne byo kt nr???mak suh ayah byo kn dlu ea,ea,ea??? owg tadew duet ar..kesian kt owg kn mak kn..."

HAHHAHA..:)
(bangga dpt mak ngan ayh mcm nh)


cite kdua: aku sedey..sbb spupu aku pegi mnggalkn aku...eh eh..dy bkn mninggal dunia..tp dy mninggalkna aku kt sini..dy sedap2 g oversea..da aq xd kwn nk jalan2...aku da mula rse bosan kot kalo rye ti xda kawan nk brborak..ko kn taw kn aku nh pmalas kn..ko pon sme gak..adoyai...
oit oitt..t ko bwk blek ole2 tok aku ea..wlpon aku taw lme ag ko br nk blek..

HAHAHA:((
(sedey xdpt anto ko)

cite ketiga: "BERSAMBUNG......................"

No comments:

Post a Comment