Sunday, July 18

td aq br blik dari 'spital putri' tgk fuang(panggilan nenek tok owg bugis)..
dy sakit...ad ketumbuhan kt usus..
fuang msuk spital smlm..ayah aku ngan cik sidek g anta..
dy sakit dari mggu lps ag..mse ary along tunang ag dy da sakit..
smlm..dy kne tahan.. doc suh dok spital..
ary senin nh fuang da kne operate..
huhu...
sblm nh,, adk ayah aku pown kne jgk..
ad ktumbuhan jgk kt usus...
agkny penyakit nh dsbbkn kturunan kew???
huhu..mak aku ckp.."kalo bpk ko gdo mst mara...sbb ckp kturunan dy bwk penyakit.."
hehe...sblm2 nh...mmg ad sdare2 ayah aku mninggal sbb kanser nh..
nk uat mcmnr kn...da ketentuan dari ALLAH..
aku berdoa moga dijaohkan dari penyakit tuh..
huhu...gle kaw kalo kne..makan beribu siot nk buang bnda alah tuh...
mane nk cri wet dowh..
nsb baek fmly ayah aku sume ley bgi sumbangan..
kalo tak...cian fuang aku dok terbaring kt katil...
aku doakan moga fuang ngan cik jah cpt sembuh..AMINN...


1 comment:

  1. bugis ka???
    aga gareba ?? :)
    hmmm... doa r bebanyak... moge2 cepat sembuh n selamat....
    xde bnda len yg kite leh wat selain berdoa... tu jew yg mampu kan.... moge2 fuang kamu cepat sembuh n selamat.. amin.....

    ReplyDelete